Ubezpieczenie komunikacyjne 2019-04-25T14:47:10+00:00

Najtańsze ubezpieczenia komunikacyjne Nowy Sącz

Ubezpieczenia komunikacyjne to najbardziej popularne majątkowe produkty ubezpieczeniowe w Polsce. Polacy chętnie kupują ubezpieczenia komunikacyjne, obejmując ochroną swoje samochody, motory i inne pojazdy.

Ciągła popularyzacja motoryzacji i spadające ceny samochodów używanych sprawiły, że ubezpieczenia komunikacyjne z roku na rok stanowią coraz to większą część majątkowych ubezpieczeń w naszym kraju.

Obecnie na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych funkcjonuje bardzo szeroka grupa ubezpieczycieli oferującymi różnorodne opcje zabezpieczenia pojazdu.

Szukasz ubezpieczenia komunikacyjnego, które zapewni dodatkowy zakres świadczeń?

Oprócz standardowego ubezpieczenia OC klienci mogą skorzystać również z AC (autocasco), ubezpieczenia NNW (ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków), ASS (assistance) i ubezpieczenie bagażu.

Poszczególne pakiety ubezpieczeń komunikacyjnych mogą występować w przeróżnych konfiguracjach. Zaczynając od najniższej składki ubezpieczeniowej zawierającej wyłącznie obowiązkowe OC, a kończąc na najwyższej składce ubezpieczeniowej w skład której wchodzą dodatkowe produkty rozszerzające odpowiedzialność ubezpieczyciela.

Postaw na najlepsze ubezpieczenie komunikacyjne w Nowym Sączu!

Jeżeli zatem są Państwo zainteresowani dobraniem pakietu ubezpieczenia komunikacyjnego idealnie dopasowanego do Waszych potrzeb to zapraszamy do kontaktu z nami.

Zapraszamy również do zapoznania się z ofertą ubezpieczeń zdrowotnych.